ח"כית מרע"מ התכחשה לזוועות – ונדרשה להתפטר

איתי גדסי 1 Comment on ח"כית מרע"מ התכחשה לזוועות – ונדרשה להתפטר

בעקבות כך שהכחישה את זוועות הטבח, הנהגת רע"מ הודיעה לח"כ אימאן ח'טיב יאסין שאין לה מקום ברשימתה לכנסת ודרשה ממנה להתפטר באופן מיידי

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכחשת שואה, גרסת 2023: ח"כ אימאן חטיב יאסין מרע"מ טענה היום (ראשון) בריאיון לערוץ הכנסת, כי מחבלי החמאס לא שחטו תינוקות במהלך הטבח בשמחת תורה. בנוסף היא הכחישה מעשים נוראים נוספים שביצעו המחבלים, שלא ניתן להעלותם על הכתב.

"אם זה קרה זה מביש", הוסיפה חטיב יאסין. בהמשך היא השיבה בשלילה לשאלה האם צפתה בסרט שהכין דובר צה"ל והוקרן לחברי הכנסת, המתעד את הזוועות שבוצעו באותו יום שחור. "לא צפיתי כי זה גורם לעוד כואב". לדבריה היא שמעה מחברי מפלגתה מה היה בסרט. עוד אמרה חטיב יאסין: "מה שקרה זה לא אנושי ונוגד את הערכים של האיסאלם אפילו בתנאי מלחמה, אבל אי אפשר להתעלם מכל מה שהיה לפני, אף שזה לא מצדיק".

בעקבות הדברים, פרסם העיתונאי מוחמד מג'אדלה, כי הנהגת רע"מ הודיעה לח"כ אימאן ח'טיב יאסין שאין לה מקום ברשימתה לכנסת ודרשה ממנה להתפטר באופן מיידי.

שר המשפטים יריב לוין התייחס לדברים החמורים: "הזדעזעתי מדבריה החמורים של ח״כ אימאן ח׳טיב יאסין, שיש בהם משום הכחשה של הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס ב-7.10. כבר לפני מספר ימים, עוד בטרם הדברים של ח״כ ח׳טיב יאסין, הנחיתי את אנשי המקצוע במשרד המשפטים לגבש הצעת חוק שתאסור את הכחשת הטבח ותקבע ענישה מחמירה למי שיעשה כן".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מישהו מוכן להסתכל בערוץ הכנסת אם המנובלת הזאת כן היתה בצפיה של החכים . להוציא אותה פיסטוק